De eerste voorbereiding is gemaakt - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu De eerste voorbereiding is gemaakt - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

De eerste voorbereiding is gemaakt

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

01 December 2013 | Nederland, Lichtenvoorde

Het is gelukt, we hebben een pagina aangemaakt, voor de liefhebbers die ons willen volgen op onze Kiwitoer.

• 09 December 2013 - 23:58

RicharD:

Zijn jullie nog niet weg?

• 10 December 2013 - 20:18

Reinoud, Gerard En Marjo Meukes:

rustig richard eerst nog een paar echte biertjes en dan zijn we zo weg werk ze

• 13 December 2013 - 10:48

Richard :

Ik wist wel dat jullie op den duur voor echt bier zouden kiezen, het heeft even geduurd maar dat geeft niets! Veel plezier en proost!

• 15 December 2013 - 09:12

Jacqueline:

hallo luitjes die dit volgen heb van Reinoud een berichtje gehad ze zaten on half 4 aan hun eerst onbijtje in Dubai en vliegen over 3 uur verder. Schat Marjo en Gerdar fijne vakantie tot het volgende bericht geniet er van xxx

• 16 December 2013 - 06:08

Jacqueline:

goede dag fijn om te horen via een sms dat jullie veilig geland zijn geniet er van xxx