Aankomst Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Aankomst Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Aankomst Auckland

Door: Meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

16 December 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Een mazzeltje. Bij het boarden in Sydney bleek dat er voor ons geen plaats was in de economy class. Lucky us, we hebben een upgrade gekregen naar de buisnessclass. Daar zaten we dan, alle drie apart in een box, leren hoofdtelefoon, ontvangst met champagne, gouden bestek en 4 personel assistants voor de bediening. Je kunt wel raden hoe snel de laatste 3 uur vliegen voorbij vlogen.

• 16 December 2013 - 22:33

Richard :

Voor het geluk geboren hé. Have Fun.

• 17 December 2013 - 14:30

Anita:

Wen maar niet aan die luxe want dat niet overal zo. Veel plezier.

• 18 December 2013 - 06:18

Jacqueline:

zoooooooooo super gaaf zeg mooi daar en gezellig die kerst man op de gevel veel plezier en geniet lekker xxx