dagje Bay of Many Coves - Reisverslag uit Bay of Many Coves, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu dagje Bay of Many Coves - Reisverslag uit Bay of Many Coves, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

dagje Bay of Many Coves

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

27 December 2013 | Nieuw Zeeland, Bay of Many Coves

Vandaag hadden we een relax dagje gepland want laten we eerlijk zijn wij hebben het ook niet gemakkelijk zoals jullie begrijpen uit onze reisverslagen.
Eindelijk konden we weer eens een beetje uitslapen en hebben we ons eigen ontbijtje gemaakt natuurlijk met een gekookt eitje en een ju'stje .
daarna zijn we toch een stukje gaan wandelen om een strandje te bezoeken en naar gloeiwormen te kijken.
We waren ons huisje nog maar net uit of we spotten onze eerste wilde kiwi (de vogel dan niet dat groene ding) en het strandje hadden we ook al snel gevonden maar toen kwam het die gloeiwormen zouden daar ook dicht bij zijn we zijn nog een eind het oerwoud in gelopen maar er gloeide behalve wij niks dus maar terug gelopen en op het terras aan zee maar een bakje koffie genuttigd.
S'middags na onze lunch ook zelf gemaakt (toast met tonijn) zijn we maar even naar het zwembad gelopen (wel 50 m ) en hebben een duik genomen en zijn we ook maar even in de hottub gaan zitten we konden daar met de walkie talkie ook drankjes bestellen beneden aan de bar die ze dan kwamen brengen het is tenslotte ook een beetje vacantie.
Jammer voor Gerard die wilde liever een bergje beklimmen door het oerwoud
Vanavond hebben we heerlijk gegeten in het restaurant van het resort met uitzicht over de baai natuurlijk.
Morgen gaat de reis alweer verder naar Abel Tasman national park ook een luxe resort aan het strand.

• 27 December 2013 - 11:22

Anita:

Ik zou best daar willen zitten ook al had ik geen wifi. Jij en Reinoud mogen best lachen op de foto of kunnen jullie je niet vermaken zonder ons(ha, ha). Als Gerard het oerwoud ingaat moet hij geen rare geluiden maken anders komen er allemaal apen op hem af.

• 28 December 2013 - 06:39

Jacqueline:

zo zie ze zitten echt vakantie ahahah ben wel jaloers als ik jullie zo zie maar ik gun het jullie van harte
    effe een dagje niks doen is ook wel fijn. en ja Anita je hebt gelijk Gerard mag zich wel in houden met zijn geluidjes. maar schat de helft zit er al weer op en kijk al uit na 12 januari dan ben je eindenlijk weer thuis geniet er nog van xxx