de strand en wandeldag - Reisverslag uit Marahau, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu de strand en wandeldag - Reisverslag uit Marahau, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

de strand en wandeldag

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

29 December 2013 | Nieuw Zeeland, Marahau

Over deze dag kunnen we kort zijn. Gerard zijn wandeltocht viel helemaal in het water
Wij hadden ons af laten zetten op een andere baai door de watertaxi maar ook daar regende het. Gelukkig was er een schuilhut zodat we toch nog droog bleven.
Toen Gerard na 1.5 uur wandelen bij ons aankwam stonden we nog steeds in de schuilhut
Na nog 1.5 uur schuilen kwam er een watertaxi om kayakboten op te halen en dankzij de nederlandse kayakgids mochten we met hen mee. Zo waren we toch nog eerder in ons huisje dan verwacht. Bij terugkomst leek het net een beetje droog te worden en konden we 's avonds onze pizza nog net droog buiten op eten, maar voor het toetje moesten we wel onder het afdak gaan zitten. Na de bui weer snel naar het huisje waar we nog een paar boompjes konden kaarten.