Nog meer regen op weg naar Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Nog meer regen op weg naar Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Nog meer regen op weg naar Hanmer Springs

Door: Meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

30 December 2013 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Vanochtend werden we wakker en het miezerde weer. Het ontbijt konden we nog net droog op ons balkon nuttigen. Afrekenen en wegwezen. Onderweg (een rit van 315 km) miezerde het maar door, met hier en daar een droge periode. Hoe dichter we bij de eindbestemming kwamen, hoe harder het ging regenen. Gelukkig zaten we in de auto hoog en droog.
Aangekomen in Hanmer Springs viel het pas echt met bakken uit de hemel. Inchecken, koffers uitladen, zwemspullen aan en snel naar de overkant, waar ze verschillende soorten zwembaden hebben. Sommige met water tussen de 38 en 42 graden, dat lijkt ons voor dit moment uitstekend.
Verder willen wij Feliciteren Anton met zijn verjaardag en Henk en Marja met hun trouwdag. Wij zullen bij uitzondering eens niet aanwezig zijn, maar gokken erop dat dat goed komt.

• 30 December 2013 - 10:59

Anita:

Jammer van de regen. Hier is het droog, maar wel frisjes. Geniet maar van de warme zwembaden(graag foto's) en eet niet te veel oliebollen op oudjaarsdag. Fijne jaarswisseling.