Lake Tekapo - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Lake Tekapo - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Lake Tekapo

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

31 December 2013 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Na gisteren weer heerlijk bijgekomen te zijn in de Thermale baden van Henmar Springs waar overigens ook de zon weer ging schijnen zijn we vanochtend vertrokken naar Lake Tekapo.
Het zonnetje liet zich al weer op tijd zien en dat maakt de rit van 352 km wel zo aangenaam en de vergezichten spectaculair. we hadden een toerischtische route gevonden op de kaart die inderdaad erg mooi was. Onderweg onze zelf gekochte toetjes opgegeten en wat foto's gemaakt. Dat was het.
Vanaf deze kant van de aarde wensen wij jullie alvast een gelukkig niuwjaar, wij zullen bij uitzondering eens eerder in 2014 belanden dan jullie. Proost allemaal.

• 31 December 2013 - 06:18

Jacqueline:

ik zal aan jullie denken om 12.00 nederenlandse tijd en in gedachte jullie dan al vast een goed en gelukkig en gezond 2014 wensen en hoop dat het zo 12 januari mag zijn en ik jullie gezond en wel weer terug kan zien xxx

• 31 December 2013 - 08:31

Richard :

Jullie ook een hele goede jaar wisseling en een gezond 2014. Groeten Richard.

• 31 December 2013 - 09:36

Walter En Sandra:

Een hele fijne jaarwisseling gewenst en al het goede voor 2014

• 31 December 2013 - 09:45

Erica Inno En Severino:

Fijne jaarwisseling, laat de bubbels knallen en de oliebollen smaken!!!!
    Groetjes!

• 31 December 2013 - 12:18

Reinoud, Gerard En Marjo Meukes:

helaas wij zijn al in 2014 we hebben nog geen vuurpijltje of oliebol gezien zeer rustig hier ondangs twee bussen vol chinezen.
    we drinken er nog wel een paar en dan vroeg naar bed morgen moeten we gewoon weer verder
    ook wij hebben het hier niet zo makkelijk.
    groeten vanuit 2014 down under meukes

• 31 December 2013 - 15:12

Rianne:

Jullie zijn al ruim 3 uur in het nieuwe jaar. Gelukkig Nieuwjaar en maak er een fantastisch 2014 van!! Dat zal de komende 2 weken zeker gaan lukken daar aan de andere kant van de wereld!! Geniet er nog maar lekker van en wij genieten een beetje met jullie mee!! Nog een goede reis en proost op het nieuwe jaar!!
    Groetjes vanuit Lichtenvoorde, Rianne.

• 31 December 2013 - 16:49

Anita:

De jaarwisseling hebben jullie al achter de rug zie ik, daarom een goed 2014 gewenst. Drink er maar op, doen wij straks ook.

Groetjes ook van Henk

• 31 December 2013 - 17:52

Bennie,Nancy, Dylan En Owen:

Happy new year, bij jullie is het al zover, hier moeten we nog en paar uurtjes wachten....
    Het carbid bij de buren doet het goed en ook het vuurwerk knalt hier al vanaf vanochtend.
    De oliebollen bij oma smaken uitermate goed, dus wij zijn er bijna klaar voor.
    Vanuit 2013 wensen wij jullie alvast een fijn 2014, tot over een paar weken.
    Groetjes vanaf Stroetweg 1, 2, 2a en vanaf de Manschotterweg!!!

• 01 Januari 2014 - 09:52

Ineke En Ben:

Goede morgen,

Een heel Gelukkig Nieuwjaar gewenst vanuit een rustig (en zonnig) Lichtenvoorde.
    Heel erg leuk om jullie verslagen te lezen.
    Geniet nog van alles, het ziet er prachtig uit!
    Hier is alles prima.
    groetjes van ons.