Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsdag

Door: Meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

01 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Na een rustige oudejaarsavond, geen carbid , weinig vuurwerk hier, gaan we vandaag op weg naar Queenstown. Na een uurtje rijden door een maanlandschap kwamen we uiteindelijk door Omarama. Hier heeft Isa de vriendin van Dennis familie wonen. Bij toeval zagen we het Top Tien Holliday Park van hen op een bordje langs de weg staan. We hebben de stoute schoenen maar aangetrokken en zijn er naar toe gegaan. Bij binnenkomst zagen we meteen de gelijkenis met de moeder van Isa. Na een babbeltje net Arda. er was die morgen al het nodige voorgevallen zei ze op het park, onder andere een amulance met dokters en verpleegsters waren paraat geweest bij een patient met diabetes die in coma was geraakt, zijn wij weer verder gegaan. Iedereen krijgt nog de beste wensen van Arda. Hierna reden we door het
flipje van Nederland, nl, de fruitstreek. Het kon niet missen, we hebben natuurlijk ons dagelijkse portie vers fruit gehaald, abrikozen en kersen dit keer en natuurlijk verse eieren. Aangekomen in Queenstown bleek de accomodatie onbemand te zijn op nieuwjaarsdag. Via de telefoon en de code van het kluisje lag er toch nog een sleutel voor ons klaar. Na geinstaleerd te zijn hebben we een wasje gedraaid, koffie gezet en verder genoten van het prachtige uitzicht/