Dagje Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Dagje Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Dagje Queenstown

Door: Meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

02 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vandaag hadden we een vrij te besteden dag. We hebben de wandelschoenen aangetrokken en zijn aan de tocht naar het centrum begonnen, ongeveer 3 kilometer, langs het meer heuvel op en heuvel af.
Daarna zijn we met de gondel tot een 800 meter boven zeespiegel gegaan. Een adembenemend uitzicht. Toen naar het kiwipark, met als afsluiter een vogelshow. Daarna nog wat shoppen en eten in het centrum en weer wandelend terug naar het appartement. We waren net op tijd binnen, want toen viel het met bakken uit de hemel.
verder willen wij van hieruit nog vader meukes en vincent grobben feliciteren met hun verjaardagen.

• 02 Januari 2014 - 09:12

Walter En Sandra:

Ziet er weer heel mooi uit daar
    Nog de beste wensen allemaal

• 02 Januari 2014 - 21:01

Rob En Miranda:

Mooie foto's en leuk om jullie verslag te lezen.
    Geniet er nog maar van en oja nog de beste wensen voor 2014!

• 03 Januari 2014 - 17:02

Jacqueline:

marjo gerard en me schatje van harte gefeliciteerd met pa xxx nog een paar fijne dagen daar en ik kan nu eindelijk de dagen aftellen dat jullie weer hier zijn xxx