op naar Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu op naar Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

op naar Te Anau

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

03 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Bij het opstaan regende het nog steeds er is zelfs onweer geweest vannacht,afijn ontbijtje maken tassen pakken en wegwezen hier .
Onderweg naar Te Anau werd het weer nog niet veel beter ondangs dat was het een erg mooie route .
Bij aankomst in Te Anau werden we hartelijk ontvangen door David de eigenaar van de huisjes volgens hem moesten we in ieder geval de Milford Sounds bezoeken hij kon dat wel regelen met zijn buurman die voor kleine groepen rondritten organiseerde , dat was dus snel geregeld .
Verder wilden we ook nog de glowworm grotten bezoeken maar die avond werden we gebeld door de organisatie dat vanwege hevige regenval de afgelopen twee dagen (500 mm )de grotten overstoomd waren en we ze niet konden bezoeken vandaag misschien morgen .
Om toch bezig te blijven zijn we maar gaan midget golven (ook leuk )