Op weg naar Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Op weg naar Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Op weg naar Wanaka

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

05 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Vandaag konden we weer een beetje uitslapen na de lange dag van gisteren , de rit naar Wanaka ( 227 km ) is niet zo ver en de eerste 150 km is de zelfde weg terug als we zijn gekomen via Qweenstown.
Wederom een zeer mooie route (nu wan de andere kant gezien) ook het laatste stuk nadat we het historische Arrowtown (lijkt wel op een westernstadje) hebben bezocht over een bergpas is zeer mooi
Aangekomen in Wanaka ons appartement bewonderd (met mountenvieuw) en de site bijwerken in Te Anau hadden we geen internet natuurlijk bier en wijn halen en dan zo maar even het stadje in .

• 05 Januari 2014 - 11:26

Ingrid Frank Lynn Ties:

GGGGGGGGGGelukkigggg nieuw jaar ,
    namens de hele familie, hier,aan de bovenkant, was het rustig overdag, om 18.00 begon voor de kids het knalbal bij de boekie's , altijd gezellig, om 0.00 barste het feest los, maar veel sier werk, daarna naar Janny en Willy, 4.00 uur in bed.
    De foto's zijn allemaal super, wel een beetje weinig, maar jullie bewaren de mooiste natuurlijk voor thuis!!
    We wensen jullie de laatste dagen in new zeeland, aan de onderkant, veel plezier, en dan op naar Dubai, laat je daar maar lekker verwennen..
    groetjes

• 05 Januari 2014 - 12:37

Reinoud, Gerard En Marjo Meukes:

Inderdaad het spektakel zit natuurlijk op het einde een klein voorproefje hebben we straks al op het web geplaatst de Milford Sounds ,maar de grote knaller komt natuurlijk nog we weten nog niet of we dat wel gaan plaatsen

• 06 Januari 2014 - 17:01

Jacqueline:

Hallo mensjes daar
    ja ja nog een paar daagjes en dan weer terug naar ons ( gelukkig) tuurlijk willen wij allemaal van jullie grote klapper mee genieten dus ik zeg laat ons mee genieten ervan hahah
    geniet nog een paar daagjes daar
    groetjes en xxx
    jacqueline