De vlucht naar Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu De vlucht naar Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

De vlucht naar Dubai

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

11 Januari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Het was inderdaad wel een lange vlucht naar Dubai maar verliep vlekkeloos wat we niet kunen zeggen van de grenscontrole in Dubai.
Wij hadden naturlijk weer een rij die maar niet verder kwam wardoor het een uur duurde voor we door de controle waren (tip ga nooit in een rij staan met vrouwelijke douane)
Toch waren we vroeg in de stad aangekomen in het hotel keek men wel vreemd op toen we ons melden aan de receptie maar naar enig gemompel hadden ze toch kamers voor ons en we konden er meteen al in de spullen maar weggebracht en de stad in we zaten wel midden in de oude stad met alle goud en specerijen winkeltjes.
Daar zagen we ook onze hop on hop of bus die maar aangehouden en meteen maar 2 dagen kaart en Dubai bij nacht rit geboekt wat ontzettend mooi was.