Met dolfijnen zwemmen in Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Met dolfijnen zwemmen in Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Met dolfijnen zwemmen in Paihia

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

19 December 2013 | Nieuw Zeeland, Paihia

Met het eten gisteren is het wel goed gekomen. De eigenaar van ons appartement wist nog wel een aantal goede restaurants.
Vanmorgen hadden we geen ontbijtbuffet, dus zelf maar aan de slag. De koelkast stond gisteren zo Koud dat de jus 'd orange
bevroren was, maar op een zonnig terras is dat geen probleem.
Dus tafel dekken (buiten) eitjes en water koken voor de koffie, ham, kaas en bevroren jam op tafel, een prima ontbijtje toch.
Na het ontbijt vertokken naar Paihia, konden we nog even sjoppen voor we gingen zwemmen met de wilde dolfijnen in open zee.
Dit was wel een heel bijzondere ervaring en we hadden gelukkig veel om te zien en in een afgelegen baai waren twee dolfijnen om mee te gaan zwemmen. Bij vertrek met de boot na een half uurtje zwommen ze met ons en lieten nog een paar mooie sprongen zien.
Zo zit er al weer een dag op. Morgen vertrekken we naar Coromandel, dat is weer naar het zuiden langs Auckland ongeveer 400 km.

• 19 December 2013 - 20:55

Ignaas, Annie En Hanneke:

Ben jij die gROODBORST met die duikbril, REINOUD? Nog veel plezier ziet er allemaal goed uit.

• 20 December 2013 - 15:48

Nancy, Bennie, Dylan En Owen:

Hallo vakantiegangers,

Dat ziet er goed uit!!
    Hier is het ook heeeeerlijk rustig!!!!
    De bus staat nog hier, dus of hij op tijd terug is voor de ophaalreis blijft nog een verrassing...??
    Ach, dan blijf je toch wat langer in Dubai .....
    Hier zijn we gewoon druk druk druk..... niks business class vliegen, beroemde toiletten bezoeken ( noodgedwongen zeker gezien de toestand van Rein haha) of zwemmen met dolfijnen. Zeker vanavond dolfijn op het menu staan?
    Geniet van alle luxe en koop maar wat extra zonnecrème, zo te zien is dat geen overbodige luxe zoals Ignaas al meld, het roodborstje kan wel wat gebruiken....

Groetjes vanuit een zonnig groen Harreveld

• 22 December 2013 - 06:32

Jacqueline:

hahah Benny en Nancy nee ze moet niet langer in Dubai blijven mis me schatje haha tel de dagen af maar gun ze de vakantie zeker maar ben wel beetje jaloers op het jullie het daar super mooi daar maar geniet er nog van voor dat je het weet zijn jullie weer in het koude Nederland xxx

• 23 December 2013 - 10:29

Inge Jansen:

Hoi vakantiegangers,

Wat ziet het er allemaal super mooi uit! Leuk om de verhalen te lezen.

Heel veel plezier nog.

Groetjes uit Lichtenvoorde,
    Inge

• 24 December 2013 - 08:31

Walter En Sandra:

een goede morgen gewenst uit regen en stormachtig Lichtenvoorde 24 - 12 - 2013
    aan de foto,s en de verslagen te zien is het daar echt geweldig.

pas op dat Gerard niet te veel in de zon komt voor je het weet heeft hij weer brandblaren overal.

hier gaat alles z,n gangetje 1 dag voor kerst

het weer laat hier te wensen over maar dat mag de pret niet drukken

we wensen jullie een hele fijne kerst toe en nog een hele fijne vakantie.
    we melden ons nog wel weer
    gr Walter Sandra & de kids