Het laatste ritje op het Noordereiland Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Het laatste ritje op het Noordereiland Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Het laatste ritje op het Noordereiland Wellington

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

25 December 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

Na het ontbijt gaan we op weg naar Wellington een reis van zo'n 375 kilometer, ofwel 4,5 uur. Het is rustig op de weg want het is hier tenslotte al kerstmis en alles is gesloten, behalve een aantal grote benzinestations.
Halverwege besluiten we dan maar om in zo'n benzinestation een bakje troost en een warme snack te nuttigen. We nemen direct maar wat boterhammen mee voor morgen bij het ontbijt, voor het geval er in Wellington ook niets open is. Het is vandaag wel 3 halen en 2 betalen dus kunnen we onderweg nogmaals stoppen en een gratis lunch nuttigen, wat we dan ook maar al te graag doen. Aangekomen bij ons hotel laden we de boel uit en maken onze site weer up to date, voor we morgen met de ferry naar Picton op het zuidereiland gaan, HEEL VROEG. Wij wensen iedereen een MERRY CHRISTMAS en voor Elly de hartelijke felicitaties van de Meukeskiwi's.

• 25 December 2013 - 06:02

Jacqueline:

jullie ook MERRY CHRISTMAS van jacqueline danny pascal sharona en Jurre xxx

• 25 December 2013 - 08:54

Inno, Erica, Tony En Severino:

Ook voor jullie een Merry X-mas!! Nog steeds missen we FOTOS!!!! dan kunnen we meegenieten. Groetjes!!!

• 25 December 2013 - 10:41

Fam. Goossens: