Op weg naar Punakaiki - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Op weg naar Punakaiki - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Op weg naar Punakaiki

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

07 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Punakaiki

Ondangs dat het vanmorgen regende hadden we van onze B&B gastvrouw een heerlijk ontbijt nl pannekoekjes met vers fruit uit eigen tuin.
We zaten al vroeg aan tafel want om 9.00 uur moesten we in het dorp zijn voor de grote klapper van deze vakantie daar waar het allemaal om begonnen is de ................................................................ .
Je begrijpt natuurlijk wel dat we niet alles prijsgeven in de loop van de middag hebben we nog het plaatsje Ross bezocht een oud goudzoekers dorpje voor we aankwamen in Punakaiki wereldberoemd om zijn Pancake rocks en Blowholes .
Aangekomen bij ons resort kijken we vanuit ons terras uit op de Pancake Rocks bij de receptie vertelden ze ons dat dit het mooist is te bezichtigen bij hoogtij vandaag om 16.30 .
We waren nog ruim optijd dus eerst maar een pannekoek met banaan en spek naar binnen werken (zefs Gerard die geen banaan lust) at deze helemaal op.
Na het bezoek aan deze rotsen de auto helemaal leeg gehaald en proberen we of alles weer in de koffers past want morgen is het auto inleveren en op de trein naar Christchurch waar dit Nieuw Zeelandse avontuur een einde krijgt en we nog even wat bij moeten kleuren om echt zwart te worden in Dubai.

• 07 Januari 2014 - 12:38

Anita:

Als je maar honger hebt, dan lust je alles Gerard. Goede reis en nog veel plezier de laatste dagen.

• 08 Januari 2014 - 05:23

Jacqueline:

pffffffftffffff gelukkig nog 4 dagen dan zijn jullie weer gezond en wel thuis kan niet wachten heb erg heimwee na me schatje xxx maar geniet nog even van de mooie dagen op dubai