Lady Knox - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Lady Knox - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Lady Knox

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

24 December 2013 | Nieuw Zeeland, Taupo

We verlaten na het ontbijt Rotorua en vertrekken naar Taupo. Eerst gaan we langs de lady Knox Geiser die om precies 10.15 uur zal gaan spuiten. Ra ra? Allemaal nep. Er wordt een pak omo ingegooid en lady Knox spuit voor zo'n 200 gasten. Kassa! Daarna een rondwandeling van ongeveer 2 uur door Wai-O-Tapu het Thermal Wonderland. Daarna nog een Maori dorpje opgezocht, dat helaas gesloten was. Door naar Huka Falls, een soort watervalletje. Dan nog naar de Craters of the Moon voor een wandeling van 3 kwartier en dan zit onze fitness er voor vandaag weer op. Nog een lekker ijsje en dan op naar ons volgende adres het Suncourt in Taupo. Daar aangekomen is Rein het zwembad ingedoken en in de hottub geweest. Daarna ons kerstavond diner dit maal niet bij Nancy (broodje verse worst) genuttigd maar in het hotelrestaurant waar we door bloedmooie elfjes in een rode majo en een groen jasje werden bediend. Tot slot kregen we nog een kerstcadeau, Gerard een pakje minikaarten, Reinoud een grote paperclip en Marjo een jojo. Nog even de site bijwerken en een borrel drinken en kerstavond is alweer voorbij.

• 24 December 2013 - 11:07

Inno, Erica Severino En Tony:

Terwijl we gaan zitten aan de ontbijttafel lezen we de reisverhalen. Severino mist de fotos...
    Klinkt allemaal heel leuk vooral het weer want hier is het bagger, regen en wind maar gelukkig nog geen sneeuw...
    Gerard ben je wel op tijd terug voor de opening van Antoon schnitzel in big city Lichtenvoorde??

Groetjes!!,

• 24 December 2013 - 12:32

Rianne:

Hallo familie Meukes!!

Zo te lezen hebben jullie het daar, aan de andere kant van de wereld, prima naar de zin!! Houden zo!! Geniet van het mooie land, het mooie weer en nog heel veel plezier!! Fijne Kerstdagen toegewenst vanuit Lichtenvoorde!!
    Groetjes, Rianne.

• 24 December 2013 - 13:26

Reinoud, Gerard En Marjo Meukes:

Hallo daar aan de bovenkant helaas loopt het met het internet nog niet helemaal naar wens met de fotos en het laatste bericht komt het nog niet helemaal goed gaan we deze week nog wel een keer opnieuw proberen de groeten vanuit de onderkant voor ons welterusten

• 24 December 2013 - 13:27

Reinoud, Gerard En Marjo Meukes: