Op weg naar Franz Josef - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Op weg naar Franz Josef - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Op weg naar Franz Josef

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

06 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Na een branderig ontbijt (broodrooster ging in vlammen op met het nodige lawaai (( brandalarm) ) gingen we op weg naar Franz Josef ong 280 km net buiten Wanaka kwamen we langs Puzzling world Wanaka tijd genoeg vandaag dus maar even gaan kijken.
Eerst maar door het doolhof wat nog niet erg meevalt, daarna nog van allerlei 3D en andere gezichts bedrogen dingen gezien.
Marjo wilde nog een souvenier meenemen maar ik zij dat dat nooit in de auto paste.
Verder weer een hele mooie route door natuurgebieden en langs de kust,aangekomen in Franz Josef eerst maar naar de B&B waar we bijna overdreven vriendelijk werden ontvangen door de gastvrouw (dochter van NL vader kon geen woord NL)
Zij vertelde ons alles over de omgeving bij een verse bak koffie waarna we de Gletjer even hebben bekeken vanuit het dal en gegeten hebben in het dorp