Tranzalpine reis naar Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu Tranzalpine reis naar Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

Tranzalpine reis naar Christchurch

Door: Meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

08 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Toen we opstonden regende het pijpestelen, maar aan het ontbijt begon gelukkig de zon weer te schijnen. Met de auto naar Greymouth gereden, ingecheckt op de Tranzalpine, koffers ingecheckt, auto ingeleverd en de stad bekeken, wat al snel was gebeurd omdat er hier niet veel is. Om 1.30 uur konden we dan eindelijk aan boord. Het is een treinreis van ongeveer 4,5 uur dwars door het ruige landschap. Halverwege begon het weer met regenen. Gelukkig zitten we hoog en droog in de trein. Aangekomen in Christchurch is het gelukkig weer droog. Met de shuttle naar het hotel en inchecken voor onze laatste nacht in Nieuw Zeeland. Morgen om 16.55 uur gaat ons vliegtuig naar Dubai. Maar eerst nog even hier de stad in.

• 08 Januari 2014 - 06:58

Jacqueline:

hahaha niet te veel geld uit geven in de stad en goede vlucht naar jullie laatste vakantie bestemming .