De hemel - Reisverslag uit Whangamata, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu De hemel - Reisverslag uit Whangamata, Nieuw Zeeland van Reinoud, Gerard en Marjo Meukes - WaarBenJij.nu

De hemel

Door: meukes

Blijf op de hoogte en volg Reinoud, Gerard en Marjo

20 December 2013 | Nieuw Zeeland, Whangamata

Daar zijn we dan weer. Het heeft een paar dagen geduurd maar nadat we vertrokken waren bij het zwemmen met de dolfijnen stuiten we onderweg op het historische plaatsje Puhoi. Deze wordt door ons ook nog snel even aangedaan. Het schijnt dat de kerstman komt? Helaas voor ons dat duurt te lang, we moeten verder. Aangekomen in Whangamata vragen wij ons af, zijn we hier aangekomen in de (hemel) bij Copsefield B&B.
De eigenaar Wayne en zijn vrouw Lynn die ons zeer gastvrij onthaalden op hun landgoed maanden ons vooral easy aan te doen/ We hebben op ons gemak ons gesetteld en hun landgoed bewonderd (met zwemrivier), waar ik al bijna in sotermieterde met telefoon knippe en de autosleutels.
Tegen de avond wilde zelfs Gerard bij de Indier gaan eten. Was ook niets anders open. Later die avond hebben we nog wat gedronken op de veranda van ( ons) landgoed.
De volgende ochtend kregen we ontbijt in hun huiskamer, net vele sterke verhalen van Wayne en zijn Nederlanse buurman, de boer. waarna we met de auto naar verschillende stranden zijn gereden ondder andere Tairua, Hainia beach en Hot water beach. Wat een gekke mensen allemaal met een schepje graven naar een warme bron (64gr) die net zo snel weer dicht spoelt als dat je hem uitgraaft.
Op de terugweg gegeten in Tairua, waar we zijn begonnen.